ZTNMUSICL46SBFEC513AH9WYJNAR6TFFJ4-11

Hutan - Floor 88

Intro:
Em    F    Em   F  
Am    G    Em  
Am    G    E   Am

Am
Kau nak cepat kaya macam jual unta
G
Tapi kau sendiri malas nak usaha
E                                   Am
Cerita sana sini gebang kau merata-rata

Am
Pantang depan mata ada saja cerita
G                Am
Tipu belit kawan memacam ular sawa
                       E
Bila dah tahu kau lari berbatu
                    Am
Macam kau nampak hantu

       Dm
Cerita zaman dulu
       C
Pak Kaduk gadai tanah
       E             Am
Dia laga ayam bukan kepunyaannya

       Dm
Cerita zaman sekarang
          C
Kau yang guna duit orang
        Em
Pabila pecah tembelang
Lari lintang pukang
                         E
Kau tak mampu bayar sekupang-pang
Alakazam!

Reff:
  Am
  Pok amai amai 
       G
  Belalang kupu-kupu
     E
  Bayar duit aku 
           Am
  yang semua kau sapu
  Am
  Kambing biri-biri ala 
                G
  sudah datang dari Jawa
     E
  Mana kau nak lari 
         Am
  bawa duit tu ke mana

  Am
  Buai laju-laju 
            G
  buai sampai lah pokok sena
  Em                  Am
  Duitku beribu semua entah ke mana
        F
  Memanda Fasola 
            G
  tikam di tapak kakinya
       E
  Dah memang kau salah, 
                Am
  ku taboh kau pun tak apa
   F               E
  Rampo ngiseng semar tilem

Interlude:
                    Am  
(Bulu kucing sate)
 F                       Am
(Solo, solo, solo, solo, solo)
 F                       Am
(Solo, solo, solo, solo, solo)
 F                       E
(Solo, solo, solo, solo, solo)
Am
La la la la la la la la 
A     Am
la la la la la la

       Dm
Cerita zaman dulu
       C
Pak Kaduk gadai tanah
       E             Am
Dia laga ayam bukan kepunyaannya

       Dm
Cerita zaman sekarang
          C
Kau yang guna duit orang
        E
Pabila pecah tembelang
Lari lintang pukang
                         E
Kau tak mampu bayar sekupang-pang
Alakazam!

Reff:
  Am
  Pok amai amai 
       G
  Belalang kupu-kupu
     E
  Bayar duit aku 
           Am
  yang semua kau sapu
  Am
  Kambing biri-biri ala 
                G
  sudah datang dari Jawa
     E
  Mana kau nak lari 
         Am
  bawa duit tu ke mana

  Am
  Buai laju-laju 
            G
  buai sampai lah pokok sena
  Em                  Am
  Duitku beribu semua entah ke mana
        F
  Memanda Fasola 
            G
  tikam di tapak kakinya
       E
  Dah memang kau salah, 
                Am
  ku taboh kau pun tak apa
   F               E
  Rampo ngiseng semar tilem
   Dm              E
  Rampo ngiseng semar tilem

Share :

close
script floating ads.txt Menampilkan script floating ads.txt.